CupcakKe
CupcakKe
CupcakKe umiejętnie zmienia kierunek, przeskakując od tematów takich jak odpowiedzialne rodzicielstwo do przemocy domowej, systemowego rasizmu i poniżania kobiet. W mediach kobiety są często chwalone za zrzucenie wagi lub za to, że po porodzie mają „snapback”. CupcakKe zwraca uwagę na hipokryzję w tym, że bardziej zależy im na wyglądzie matki niż na dziecku.
Może również odnosić się do samej matki, która bardziej dba o utratę wagi dziecka niż jej dziecko. Choć Mercedes to historyczna nazwa hiszpańska, dziś jest mocno kojarzony z marką luksusowych samochodów Mercedes Benz. CupcakKe wciąż mówi o „głupich rodzicach”, którzy nazywają swoje dzieci po symbolach luksusu, na których zdają się bardziej obchodzić niż ich potomstwo.
Szczególnie ważna jest wzmianka o producencie Dr. Dre. Na pierwszy rzut oka jest to kalambur oparty na hip-hopowych bitach, a nie na fizycznym biciu, ale nabiera bardziej bezpośredniego znaczenia w świetle historii przemocy fizycznej Dr. Dre wobec kobiet, która pojawiła się publicznie podczas cyklu promocyjnego 2015 NWA film biograficzny Prosto z Comptona.