Bad Bunny
Bad Bunny
Jhay Cortez
Travis Scott
Artysta z Puerto Rico pojawia się w reklamie marki, w której ukazała się zapowiedź piosenki. Tego samego dnia Cheetos przesłał również post na Instagram potwierdzający piosenkę z następującym opisem: „Chcesz więcej? 11.22.20 @badbunnypr #DejaTuHuella”.
Pomimo daty i tytułu w publikacji, piosenka ukazała się wraz z albumem „THE LAST TOUR OF THE WORLD” pod inną nazwą. Piosenka podkreśla wyjątkową modę i styl artysty, co widać na wideo, na którym ma na sobie spódnicę, bluzę i garnitur. Ponadto sentyment do tytułu jego drugiego albumu studyjnego „YHLQMDLG (Yo Hago Lo Que Me Da La Gana)” wyraża się w całym utworze, a wszystko to poprzez odniesienia do odzieży i marek, komunikując, jak ważne jest bycie sobą.
Bad Bunny przyciąga także kilka celebrytów do udziału w filmie, takich jak portorykański baseballista Francisco Lindor, kolumbijska aktorka Sofia Vergara i merykański bokser Ryan García. Włączeni artyści z gatunku miejskiego to KAROL G, Sech i Ricky Martin, z których wszyscy zaprezentowali swój własny, niepowtarzalny strój.
Bad Bunny to artysta, któremu poza uznaniem za sukcesy muzyczne, udało się wyróżnić szczególnym stylem ubierania się i używania dodatków, który niejednokrotnie graniczy z ekstrawagancją i łamie paradygmaty, nawet na miejskiej scenie muzycznej.