BROCKHAMPTON - FMG [tekst, tłumaczenie i interpretacja piosenki]

Wykonawca: BROCKHAMPTON
Album: TM
Gatunek: Rap

Tekst piosenki

[Verse 1: Kevin Abstract]
Was at the cookout with my other, other, other man, mm
That done got me into some motherfucking trouble man
Texas boy, the way I love it, love it, love it, man, mm
All these new niggas they stealin' but it don't hit the same, uh
Feel it in your veins, uh, nigga, I love my gang
That's why I fuck my gang, mm, why I fuck my gang, uh
Ain't no play today, these ain't just 808s, uh
This a murder case, uh, this a murder case, uh
Ain't no pushin' me, uh, uh, I shake your head, it deceased, uh
Ayy, don't hit on me, uh, uh, if that boy ain't seen it
He lucky that nigga still breathin', I don't know what y'all seein'
Take my shirt off, run off, then I swallow that nigga's semen

[Verse 2: Dom McLennon]
Uh, done being humble so I had to flex
Way that I rack up my bands make 'em sweat
40 acres and a mule on my neck
Better to talk to me with some respect
Heard they ain't make it, I couldn't have guessed
I'll cut the ram that connects to your vest
And I'm chiefing the keef of a pound of the best
Doin' it right, takes a couple attempts
Had to keep climbing and catch the ascent
Made it look casual 'cause I'm the best
Studio gallery all on our wrists
Hold on exactly what do you suggest?
When I'm aiming, ain't no use for a vest
When I'm on Tinder, I get cream at the scene
And when I leave, it's grotesque, it's a finesse, yes

[Verse 3: Matt Champion]
Way she throwin' it so fast you'd think she need some Tommy John
Surgery, nurse gon' pass me over, gimme that scalpel please
Diggin' through this shit like it was '06, polka jeans
Green Lamborghin' look like Bulbasaur and his dad (Wow)
Catch 'em all, bubblegum ain't allowed
Sittin' up on that terrace, drinking red wine with cantaloupe
Thousand-dollar phone, what the hell I can't answer for?
I can't see the haters, man, ugh, Harry Potter cloak
Let this shit rock, we comin' like a landslide
They don't call me up, they hit the cell, don't hit the landline
Feet up, sippin' hibiscus, ow, I burned my damn tongue
Sea salt on that cookie plate, I call that Atlantic crumbs, ugh
She from Idaho, her friends call her "tater thot," uh-huh
She from outta town, she never seen the ocean, wow, uh-uh
She asked me, what's my favorite place to spend a lot? Uh
That depends, like a eight-door bible box [?]

Tłumaczenie piosenki

Nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia do tej piosenki. Bądź pierwszy!
Jeśli znasz język na tyle, aby móc swobodnie przetłumaczyć ten tekst, zrób to i dołóż swoją cegiełkę do opisu tej piosenki. Po sprawdzeniu tłumaczenia przez naszych redaktorów, dodamy je jako oficjalne tłumaczenie utworu!

+ Dodaj tłumaczenie

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść tłumaczenia musi być wypełniona.
Dziękujemy za wysłanie tłumaczenia.
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jego treść, gdy tylko będzie to możliwe. Status swojego tłumaczenia możesz obserwować na stronie swojego profilu.

Interpretacja piosenki

Tekst stworzył(a)
Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść interpretacji musi być wypełniona.

„40 akrów i muł” było częścią Specjalnych Rozkazów Polowych nr 15, wojennego rozkazu ogłoszonego przez unijnego generała Williama Tecumseha Shermana 16 stycznia 1865 roku, podczas amerykańskiej wojny domowej, aby przydzielić ziemię niektórym wyzwolonym rodzinom, w działkach nie większych niż 40 akrów.

 

Jednak zaniechanie rządu federalnego było głównym czynnikiem wysiedlenia większości afroamerykańskich rodzin, pozbawiając je wszystkich niezbędnych rzeczy potrzebnych do zbudowania udanej społeczności, takich jak infrastruktura, ziemia uprawna, bydło itp.

 

Pomimo tych strasznych czynów amerykańskiego rządu, Dom nadal wychodził i zdobywał pieniądze, nawet z szansami ułożonymi przeciwko niemu jako czarnemu człowiekowi w Ameryce. Podobne tematy podejmował Kendrick Lamar w wersach "Alright", "Wesley's Theory" i "For Free? - Interlude" z jego drugiego albumu studyjnego Major Label "To Pimp a Butterfly".


Lub dodaj całkowicie nową interpretację - dodaj interpretację
Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.
Najpopularniejsze od BROCKHAMPTON
SUGAR
1,7k
{{ like_int }}
SUGAR
BROCKHAMPTON
Big Boy
1,5k
{{ like_int }}
Big Boy
BROCKHAMPTON
J'OUVERT
1,3k
{{ like_int }}
J'OUVERT
BROCKHAMPTON
New Orleans
1,1k
{{ like_int }}
New Orleans
BROCKHAMPTON
​back and forth*
1,1k
{{ like_int }}
​back and forth*
BROCKHAMPTON
Komentarze
Utwory na albumie TM
1.
506
4.
403
5.
FMG
348
6.
332
7.
236
8.
235
Polecane przez Groove
Nie boję się jutra
474
{{ like_int }}
Nie boję się jutra
ReTo (PL)
Na ostatnią chwilę
260
{{ like_int }}
Na ostatnią chwilę
PRO8L3M
Futurama 3 (fanserwis)
3,2k
{{ like_int }}
Futurama 3 (fanserwis)
Quebonafide
Ma Meilleure Ennemie
13,6k
{{ like_int }}
Ma Meilleure Ennemie
Stromae
PINEZKA
91
{{ like_int }}
PINEZKA
Kizo
Popularne teksty
Siedem
53,8k
{{ like_int }}
Siedem
Team X
34+35
45,7k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
26,6k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
Jason Derulo
SEKSOHOLIK
183,2k
{{ like_int }}
SEKSOHOLIK
Żabson
Snowman
92k
{{ like_int }}
Snowman
Sia