Bardzo oczekiwane wydanie „No Diet”, wzmocnione przez ogólno-londyńską kampanię reklamową, w którą zaangażowało się wielu członków społeczeństwa, miało premierę na Mixtape "Madness", po raz kolejny z producentem Ghosty na czele. W tym wideo, które koncentruje się na temacie tabu produkcji kokainy, Digga D bada możliwości brytyjskiej muzyki wiertniczej, którą wydał przed „No Diet”.
Jego wielokrotne używanie fraz związanych z nazwanymi napojami, w tym kawą, Fosterami i KA, w połączeniu z lekkim, wesołym tonem w strukturze refrenu i zwrotek Diggi D pomagają zwrócić uwagę na brutalne tematy, które są zawsze obecne przez całe życie rapera. Jeśli chodzi o wizualizacje prowadzone przez @teeeezyc, jesteśmy narażeni na scenerię, która rozgrywa się głównie w nowoczesnym domu podmiejskim; ze zmianą scenerii przy wielu okazjach pokazujących Digga D i innych członków CGM na polu golfowym.
Jeśli chodzi o główny temat, jakim jest produkcja cracku, jesteśmy - podobnie jak w teledysku K Trap do „Watching” - alternatywą wizualną dla substancji narkotycznej w postaci puszek Coca-Coli - raz ponownie odnosząc się do tytułu piosenki; „Bez diety”. Rozlanie soku ”oznacza dźgnięcie kogoś i pozostawienie go z dużymi ranami, gdzie krew wycieka, pozostawiając ofiarę w czerwonej kałuży. Następnie odwołuje się do KA, który jest napojem bezalkoholowym sprzedawanym w Wielkiej Brytanii.