DJ Khaled
DJ Khaled
Nas pokazuje, jak bardzo rośnie w siłę i zarabia więcej pieniędzy. Raper jest jednym z najbardziej wpływowych inwestorów-celebrytów w świecie technologii. Jest współzałożycielem QueensBridge Venture Partners z siedzibą w Los Angeles, funduszu venture capital, który przez lata zainwestował w ponad 120 start-upów i firm z Doliny Krzemowej, w tym:
Coinbase, Dropbox, Fancy, LANDR, Lyft, SeatGeek, DeviantArt, Prism Skylabs, Zest Finance, Stance, Mass Appeal, mParticle, Robinhood, Proven, Earbits, Trendabl, Crowdtilt, Balanced, MeCommerce, Push IO, Swarm Mobile, Glio, Boosted Boards, MadeFire, Fashion GPS, Washio, SellSimple, Hotelzilla, Walker & Company, Clean Plates, BOXC, MediaSpike, CapLinked, SendHub i Genius.
W 2016 roku powiedział CNBC: „Chcę poznać ludzi, którzy wprowadzają innowacje w różnych dziedzinach, a inwestowanie mi na to pozwala. Spotykam ludzi, którzy zmieniają zasady gry w różnych branżach, i znajduję się tam pierwszy na poziomie podstawowym. Pomogło mi to w ogromnym rozwoju mojej firmy”.
Fendi to włoski luksusowy dom mody, który produkuje ubrania, zapachy i akcesoria, najlepiej znane z nadruku monogramu podwójnego f. W przeszłości Nas był wielokrotnie zauważany jako noszący tę markę. Od 2013 roku Nas jest oficjalnym ambasadorem marki Hennessy, najlepiej sprzedającej się marki koniaku na świecie. Rozpoczął współpracę od kampanii „Wild Rabbit” wraz z Mannym Pacquiao, Erykah Badu i Martinem Scorsese.