Simon Leviev, znany jako "The Tinder Scammer" od tytułu dokumentu poświęconego jego historii, jest Izraelczykiem, który podawał się za syna magnata diamentowego, aby zdobyć młode kobiety na Tinderze, od których, gdy już się zaangażował w jakąś relację, żądał pożyczek, których następnie nie spłacał.
Podążając za własnym syndromem impostora, Ernia ma wrażenie, że to ktoś inny powinien zasłużyć na jego sukces, w tym sensie "następuje wymiana osób". Impulsem jest jednak przejęcie piłki, jak u Luigiego Pirandella Mattia Pascal, który, uważany za zmarłego przez niezrozumienie przez rodzinę i mieszczan, wykorzystuje sytuację, by uciec od swojego nędznego życia, przyjmując pseudonim Adriano Meis, zanim również uwikła się w swój nowy stan.
Ernia zastanawia się, czy wystawienie swoich myśli i problemów na widok publiczny, czyli upublicznienie ich poprzez muzykę, służy mu jako katharsis, czy też jest "sztuczką", aby oszukać innych i w ten sposób przywdziać kolejną maskę.