Farid Bang
Farid Bang
Farid Bang
Farid Bang
Farid Bang
Jest to aluzja do faktu, że ta piosenka używa tego samego sampla, co piosenka Blue’s Freestyle / We Family Jay-Z La Verdolaga autorstwa Totó La Momposina. Richard Mille (RM) to luksusowa marka zegarków. Zegarki często kosztują kilkaset tysięcy euro. Farid używa RM tutaj jako widocznego na zewnątrz znaku swojego sukcesu / dobrobytu, tylko po to, aby przyciągnąć kobiety poszukujące złota do pudełka na randki.
Więc kobiety, które widzą drogi zegarek i dlatego umawiają się na randki z Faridem. Odnosząc się do handlu narkotykami w przeszłości, teraz transmituje na serwisach streamingowych, które są warte miliony. Podczas gdy zwykłe prostytutki są opłacane pieniędzmi, Farid odnosi się do markowych przedmiotów, które są wysyłane do Loli Weippert w zamian za reklamę, w której ubiera się bardzo swobodnie.
W haczyku Farid nawiązuje do kłótni z Lolą Weippert - prezenterką stacji radiowej BigFM - która zaatakowała artystę BangerMusik w formie rasistowskiego naśladowania w sekcji „Bluźnierstwo Loli” na początku marca. W związku z tym Farid skrytykował „FashionLratorin” i dał jej do zrozumienia za pośrednictwem wiadomości na Instagramie, że jej naśladownictwo jest nie na miejscu. Wydaje się jednak, że problem został rozwiązany.