Jack Harlow
Jack Harlow
Jack Harlow
Jack Harlow
Jack Harlow
Mimo że Jack tworzy muzykę od dziesięciu lat, popularność zyskał dopiero w 2018 roku. Nawet pracując w Chick-fil-A do 2018 r., aby uzupełnić swoje dochody. Jack mówi, że nie zaczął pić alkoholu, dopóki nie skończył 20 lat i przestał wkrótce potem. Na Instagramie w sierpniu 2021 wyjaśnił, że nie pił alkoholu od 2020 roku. Jack już nawet nie pije w klubie, więc zamiast kupować butelki likieru na stół, nawadnia wszystkich wodą z Fidżi.
Jack Harlow odwołuje się do kontraktu z amerykańską marką obuwia sportowego i odzieży New Balance. W lutym 2022 roku Jack Harlow został oficjalnym ambasadorem New Balance, gdzie już od najmłodszych lat zdradzał swoją miłość do marki: „Kołysałem New Balance od dziecka, więc oficjalne dołączenie do marki”.
Jest to nawiązanie do amerykańsko-trynidańskiej raperki Nicki Minaj, która jest powszechnie znana ze swojego powiedzenia „Bitches is my sons”. Na przykład w „Czarnych Barbie” rapuje: Poza tym sama Nicki ma rocznego syna. Jack bierze tę jej postać i porównuje ją do swojej gry rapowej, mówiąc, że jest osobą, od której ludzie kradną łup i styl. Jack subtelnie kieruje powszechną krytyką, że jest kolejnym białym człowiekiem czerpiącym z przemysłu, a niedokończone słowo ma potencjalne znaczenie jako obraźliwe określenie dla czarnej osoby i może brzmieć jak „czarnuch”.
W następnym wersecie Jack robi uwagi o innych białych artystach, którzy kulturowo przywłaszczyli sobie czarną muzykę, aby dodać do tej retorycznej myśli. Jack drwi ze swoich krytyków, wtrącając się, chociaż nie może być czarny, nadal stara się jak najlepiej, aby dominować w rapowej grze.