Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
To motyw przewodni postaci Mistral z gry Metal Gear Rising, która przez większość życia znajdowała pocieszenie jedynie w zabijaniu i nie miała powodu, w który mogłaby naprawdę wierzyć i o który mogłaby walczyć... aż do czasu, gdy nastąpiły wydarzenia z fabuły Metal Gear Rising.
Podobnie jak Raiden, Mistral przez większość swojego życia, nawet w bardzo młodym wieku, zabijała ludzi, nie mając prawdziwej sprawy, w którą mogłaby wierzyć. Mistal urodziła się w Liberii (pod rządami francuskiej kolonii), gdzie dorastała i gdzie została zmuszona do zabijania, gdy jej rodzice zostali zamordowani.
Mistral jest jednym z Wiatrów Zniszczenia, z których każdy został nazwany na cześć wiatru związanego z ich dziedzictwem (który pasuje również do ich osobowości). Wiatry Mistralu to niezwykle silne i zimne wiatry wiejące wzdłuż południowej Francji.
Zanim dołączyła do Desparado, Mistral zawsze szukała powodu do walki. Kiedy spotkała Armstronga, jego ideały przemówiły do niej, nadając jej życiu sens.