Kesha - Ram Dass Interlude [tekst, tłumaczenie i interpretacja piosenki]

Wykonawca: Kesha
Album: Gag Order
Data wydania: 2023-05-19
Gatunek: Pop
Producent: Rick Rubin, Kesha

Tekst piosenki

[Intro: Ram Dass]
It's garbage as art
Well, do you approve of me? Do you like me? Am I good enough?
Well, do you approve of me? Do you like me? Am I good enough?
Well, do you approve of me? Do you like me? Am I good enough?
Well, do you approve of me? Do you like me? Am I good enough?
Have I achieved enough? Have I achieved enough?
Have I achieved enough? Have I achieved enough?

[Spoken Word: Ram Dass]
And then thеre comes a period whеre you've just gone through enough
And the space starts, that little blue sky starts to develop
And you start to identify with the blue sky instead of the cloud
You flicker at first
And then you start to release
And often, in the release, there is a closing of the heart because
You don't want to get hurt again
And you got to allow that, that's still part of the grief reaction
And a lot of you are still holding on to grief from previous hurts
And then comes the time when you start to realize
You'd rather be vulnerable and be hurt than be living dead

Tłumaczenie piosenki

Tekst stworzył(a)
[Intro]
To śmieci jako forma sztuki
Cóż, akceptujesz mnie? Lubisz mnie? Czy jestem wystarczająco dobra?
Cóż, akceptujesz mnie? Lubisz mnie? Czy jestem wystarczająco dobra?
Cóż, akceptujesz mnie? Lubisz mnie? Czy jestem wystarczająco dobra?
Cóż, akceptujesz mnie? Lubisz mnie? Czy jestem wystarczająco dobra?
Czy osiągnęłam wystarczająco dużo? Czy osiągnęłam wystarczająco dużo?
Czy osiągnęłam wystarczająco dużo? Czy osiągnęłam wystarczająco dużo?

[Mówione]
A potem przychodzi okres, w którym właśnie przeszedłeś wystarczająco
I zaczyna się przestrzeń, to małe błękitne niebo zaczyna się rozprzestrzeniać
I zaczynasz identyfikować się z niebieskim niebem zamiast z chmurą
Na początku migoczesz
A potem zaczynasz się uwalniać
I często w uwolnieniu następuje zamknięcie serca, ponieważ
Nie chcesz znowu cierpieć
I musisz na to pozwolić, to wciąż część żałoby
I wielu z was wciąż trzyma się żalu po poprzednich zranieniach
A potem przychodzi czas, kiedy zaczynasz zdawać sobie z tego sprawę
Wolisz być bezbronny i zraniony, niż być żywym trupem

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.

Interpretacja piosenki

Tekst stworzył(a)
Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść interpretacji musi być wypełniona.

"Ram Dass Interlude" to utwór pochodzący z wydanego 19 maja 2023 roku piątego albumu studyjnego amerykańskiej piosenkarki i autorki tekstów Keshy, zatytułowanego "Gag Order". Krążek ukazał się nakładem wytwórni RCA Records i Sony Music. Wydawnictwo promowały trzy wcześniej udostępnione single: "Eat The Acid", "Fine Line" oraz "Only Love Can Save Us Now".

 

W interludium możemy usłyszeć słowa amerykańskiego autora i autorytetu duchowego Richarda Alperta, znanego jako Ram Dass, który mówi o naturze człowieka, który woli zamknąć się w sobie i samotnie przejść przez cierpienie wywołane różnego rodzaju zawodami, by następnie zrozumieć, że ból jest nieodłączną częścią życia. Jego zdaniem żyć w pełni znaczy być podatnym na zranienia i z tą wiedzą nadal próbować doświadczać różnych rzeczy.

 

Projekt "Gag Order" jest pierwszym wydawnictwem Keshy od trzech lat, od czasu premiery krążka "High Road" z 2020 roku. Album został wyprodukowany przez długoletniego producenta i pierwszego współpracownika Keshy, Ricka Rubina. Artystka wyjaśniała, że ten album jest dla niej "jednoczesną kronikę śmierci ego i duchowego przebudzenia".

 

Tworzenie albumu rozpoczęło się w 2020 roku, ale pejzaż dźwiękowy płyty został sfinalizowany, gdy Kesha zdecydował się na współpracę z Rickiem Rubinem. W jednym z wywiadów Kesha zdradziła, jak brzmienie i zawartość liryczna albumu różni się od jej poprzednich wydawnictw: "Chciałam nagrać album, który brzmi tak, jak czuje moja głowa, pogrążając się i wychodząc z depresji, wdzięczności, wściekłości i nadziei. Zawsze w ruchu."

 

W jednym z wywiadów Kesha przyznała: "Czuję się tak, jakby od bardzo dawna obowiązywał dorozumiany rozkaz kneblowania. Z moim toczącym się sporem sądowym wiszącym nad moją głową, nie byłam w stanie swobodnie wyrażać swoich myśli, ponieważ wiem, że wszystko, co powiem, jest dokładnie analizowane".


Lub dodaj całkowicie nową interpretację - dodaj interpretację
Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.
Najpopularniejsze od Kesha
TiK ToK
14,4k
{{ like_int }}
TiK ToK
Kesha
Cannibal
8,7k
{{ like_int }}
Cannibal
Kesha
Praying
8,6k
{{ like_int }}
Praying
Kesha
Backstabber
7,1k
{{ like_int }}
Backstabber
Kesha
Die Young
6,8k
{{ like_int }}
Die Young
Kesha
Komentarze
Utwory na albumie Gag Order
1.
757
2.
703
4.
544
5.
525
7.
444
8.
396
Polecane przez Groove
Nie boję się jutra
455
{{ like_int }}
Nie boję się jutra
ReTo (PL)
Na ostatnią chwilę
244
{{ like_int }}
Na ostatnią chwilę
PRO8L3M
Futurama 3 (fanserwis)
3,1k
{{ like_int }}
Futurama 3 (fanserwis)
Quebonafide
Ma Meilleure Ennemie
13,5k
{{ like_int }}
Ma Meilleure Ennemie
Stromae
PINEZKA
91
{{ like_int }}
PINEZKA
Kizo
Popularne teksty
Siedem
53,8k
{{ like_int }}
Siedem
Team X
34+35
45,7k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
26,6k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
Jason Derulo
SEKSOHOLIK
183,1k
{{ like_int }}
SEKSOHOLIK
Żabson
Snowman
91,6k
{{ like_int }}
Snowman
Sia