KSI
Anne-Marie
KSI
KSI
W utworze „Wake Up Call”, szybkim utworze KSI i Trippie Redd, artyści zanurzają się głęboko w swoją sławę, napinając swoje wartości netto i rzucając odniesienia do drogich zegarków, samochodów i dziewczyn. To pierwsza współpraca obu artystów.
Oficjalny teledysk został wydany wraz z utworem 31 stycznia 2020 r. i służy jako siódmy utwór na jego albumie "Dissimulation". Tag artysty Trippie Redda, który pojawia się w większości jego najnowszej muzyki. Tag można usłyszeć w całym jego albumie z listopada 2019 r., A Love Letter to You 4, w tym w utworach takich jak „6 Kiss” i „Can You Rap Like Me, Pt. 2“. To jest metka amerykańskiego producenta płytowego o tej samej nazwie.
Mally Mall wyprodukował tę piosenkę wraz z SX, brytyjskim producentem, który jest prawdopodobnie najbardziej znany z pracy nad utworem KSI „Down Like That”. Mall wyprodukował dla wielu prestiżowych artystów, w tym XXXTentacion, Lil Pump, Rae Sremmurd, Tyga i Justin Bieber. Richard Millie to marka drogich i luksusowych zegarków założona w 2001 roku. Ceny tych zegarków zaczynają się od 80 000 USD i można je dostosować, aby zawierały diamenty lub specjalne wzory.