Lil Baby
Lil Baby
Lil Baby
Lil Baby
Gemological Institute of America lub "GIA" w skrócie jest wiodącym źródłem wiedzy, standardów i edukacji w klejnotach i biżuterii. W tej linii Lil Baby stwierdza, że wszystkie jego diamenty są certyfikowane i uwierzytelnione przez Gemological Institute of America. Chociaż w następnej linii mówi, że to nie ma znaczenia, ponieważ każdy już wie, że jego kamienie są prawdziwe.
Lil Baby wykorzystuje podwójne entendre z "ligą", aby odnieść się do piłki nożnej z Pucharem Świata rozgrywanym co cztery lata pomiędzy drużynami z całego świata. Finał jest pojedynczym najbardziej oglądanym wydarzeniem sportowym w roku z ponad 1,12 miliarda widzów dostrajających się w 2018 roku.
Ponieważ jest na tym dużym wydarzeniu sportowym, pokazuje, że jest poza klasą tej dziewczyny, powszechnie wyrażoną przez "bycie poza czyjąś ligą". Na Mistrzostwa Świata w 2022 roku zrobił współpracę z Budweiserem, aby wyprodukować oficjalny hymn zatytułowany "The World Is Yours To Take".