Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i
znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu
przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!
"I’m Just Ken (Purple Disco Machine Remix)" to remiks wydanego 21 lipca 2023 roku utworu "I’m Just Ken" pochodzącego z wydanej 21 lipca 2023 roku ścieżki dźwiękowej do filmu Grety Gerwig, zatytułowanego "Barbie", który do kin trafił także 21 lipca 2023 roku. Piosenka wykonywana jest przez amerykańskiego aktora Ryana Goslinga, który w produkcji wciela się w postać Kena.
Remiks jest częścią wydanego 20 grudnia 2023 roku albumu "Ken The EP" stworzonego wspólnie przez Ryana Goslinga i Marka Ronsona. W porównaniu do pierwotnej wersji piosenki, "Purple Disco Machine Remix" wykorzystuje jedynie fragmenty refrenu i bridge'u, przez co ma wyłącznie charakter rozrywkowy i pozbawiony jest głębszego znaczenia. Utwór prezentuje lekki i chwytliwy klimat, promujący autentyczność i odzwierciedlający osobistą wyjątkowość. Zaprasza słuchaczy do porzucenia zahamowań, dobrej zabawy i połączenia się z własnym wewnętrznym Kenem, emanującym zabawą i beztroską.
Tak na temat projektu EP wypowiedział się Mark Ronson: "Po raz pierwszy nagraliśmy tę piosenkę w marcu 2022 roku w studiu Eastcote w północnym Londynie. Nigdy nie spotkałem Ryana i byłem trochę pod wrażeniem, kiedy wszedł do tego prostego studia, w którym kiedyś nagrywali płyty Clash. Bądźmy szczerzy, podobała mi się jego praca przez wiele lat – jest kilka cięć wyżej, wiesz? Wypiliśmy szybką, niezręczną filiżankę herbaty w stylu 'poznamy się' i udaliśmy się do sterowni. Poinformowano mnie, że mam 2 godziny, musiał wrócić na wyczerpującą próbę na planie, więc już czułem się temu przeciwny [...]".
"Przejdźmy do listopada, kiedy całkowicie mnie zaskoczył na gali rozdania nagród jednym z najładniejszych/najzabawniejszych wstępów, o jakich mogłem marzyć. Od tego czasu zaczęliśmy pisać SMS-y i rozmawiać o muzyce. Powiedziałem mu, że fantazjowałem o tym, że wykonamy tę piosenkę na żywo, więc zaczęliśmy marzyć, jak to mogłoby brzmieć. Bardzo chciałem też pokazać tę piosenkę w innym kontekście — zażądał, żebym zaśpiewał 'Full Ronson' z aranżacją (co miałem oznaczać Motown/wall of 2007, który miał moją obsesję na punkcie dźwięku)".
"W każdym razie wysłałem mu tę wersję w zeszły wtorek, a on ją odkopał i brzmiało to tak cholernie świątecznie, że pomyśleliśmy: 'Człowieku, czy możemy to wydać w tydzień?!' Ponieważ to ja puszczam 'Someday at Christmas' Steviego dzień po Święcie Dziękczynienia, bardzo mi to odpowiadało. Więc nagrał ponownie wokale i oto jesteśmy, tydzień później serwujemy tę wersję, którą kochamy, z około 5 dniami, aż nikt nie będzie chciał słuchać świątecznej płyty, ale czasami trzeba to zrobić, dla zabawy (i może trochę dla Barbie ). Wesołych Świąt, mamy nadzieję, że to pokochacie".