Massimo Pericolo
Massimo Pericolo
Massimo Pericolo
Massimo Pericolo
Massimo Pericolo
„Kiedy miałem 16 lat, Martina pożyczyła mi „Marracash”, pierwszy album Marry. Nie wiem, jak długo go trzymałem. Wiem tylko, że od tego momentu wiem wszystko na pamięć i że moim ulubionym utworem był „Estate In Città”. Kiedy pisałem „BREBBIA 2012”, wróciłem myślami do gównianego lata, które spędziłem zamknięty w kondominium Brebbia, ponieważ wszyscy inni byli na wakacjach.
Istnieją podobieństwa i różnice, ale myślę, że uczucie bycia uwięzionym w swoim życiu jest takie samo. A moja interpretacja zdjęcia jest następująca. Musiałem mu w jakiś sposób oddać hołd za tę płytę. I nie mniej, że często i otwarcie mówiłem o depresji, kolejnej pułapce, w którą ja i Martina wpadliśmy bardzo wcześnie. Dziękuję Marrze za tę płytę i dziękuję Martinie”.
Conto Arancio to produkt oszczędnościowy zaproponowany przez ING Bank i reklamowany we Włoszech, w przeciwieństwie do reszty świata, za pomocą wizerunku dyni. Massimo Pericolo rozwija grę słów z chromatycznym doborem reklam, w przeciwieństwie do czerwieni, za pomocą której opisana jest bierna relacja, oraz z wyróżniającym je warzywem, w porównaniu z owocem mango, charakteryzującym się szkarłatnym kolorem.