Ademo używa tutaj dialogizmu (przedstawiając pomysł w formie dialogu), proces, który bardzo docenia (na przykład na początku utworu „Oh lala”), aby jego analiza sytuacji była ożywiona.
W tej chwili NLP właśnie „przebija się”, aby uzyskać wielki sukces medialny. Ademo, ze swoją zwykłą elegancją, stawia ten sukces na tym samym poziomie, co dobry seks z dziewczyną. Prowadzi zatem przejście od poziomu zbiorowego („jeden przebija”) do bardziej indywidualnych rozważań („jeden ruch”), wykorzystując niejednoznaczność zaimka „na”.
Po pierwsze, sukces PNL przejawia się na poziomie zbiorowym dzięki temu, że otrzymują oni wiele odsłon na Youtube, a słuchacze kupują ich płyty. Inni ludzie przyczyniają się więc do sukcesu naszych braci.
Ale teraz Ademo powraca do bardziej prozaicznych rozważań, nazywając „sukę”: „jak to jest”, jak się mają sprawy, co robimy? „Kurwa?”, której nie może teraz odmówić, ponieważ jest sławny. Możemy założyć, że jego sukces ułatwia mu dostęp do „dziwek”. Sukces mediów z pewnością pozwala mu przyciągnąć dziewczęta z jego dzielnicy.