Ademo, zdaje się nalegać na problemy, których sam nie rozwiązał, i które wyjaśniają jego zachowanie. W pierwszej części anafory z pewnością usprawiedliwia swoje milczenie, odmowę wywiadów i rzadkość występów na „świecie”; można powiedzieć, że woli samotność.
W drugiej części anafory wyjaśnia tę postawę, wmawiając sobie, że nie może mieszać się z ludźmi, ponieważ „musi zabić swojego potwora”, ciemność, która wciąż w nim mieszka. Jak mówi N.O.S w „The World Or Nothing”: „A ja jestem zgniłym jabłkiem, które odchodzi od kosza”.
Ten „potwór”, o którym mówi Ademo, z pewnością odpowiada momentom, w których musi być gotowy zrobić wszystko, aby zapewnić sobie przetrwanie. „Moja przyszłość narażona na ryzyko. Hmm, muszę wyjąć z potwora”.
Tak więc przywołanie tego „potwora” ma konotację religijną: to z pewnością grzechy i zbrodnie, które musiał popełnić (związane z handlem narkotykami), „w tym gównianym nastroju” i nędzy, które jest miastem Tarterets, gdzie nadal przebywa.