Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i
znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu
przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!
Udostępniony 21 lipca 2023 roku utwór "K-POP" to efekt współpracy trójki artystów: portorykańskiego piosenkarza, rapera, kompozytora i producenta Benita Antonia Martíneza Ocasio - znanego jako Bad Bunny, kanadyjskiego piosenkarza, autora tekstów i producenta Abla Makkonena Tesfaye - występującego pod pseudonimem The Weeknd oraz amerykańskiego rapera i producenta Jacquesa Bermona Webstera II - lepiej znanego pod aliasem Travis Scott.
Piosenka "K-POP" stanowi zapowiedź czwartego pełnowymiarowego albumu studyjnego Scotta, zatytułowanego "UTOPIA". Dokładna data premiery wydawnictwa nie jest jeszcze znana. Krążek ukaże się za pośrednictwem wytwórni Cactus Jack Records, Epic Records oraz Sony Music Entertainment. Singiel jest połączeniem rapu i trapu, z dodatkiem popu (na co wskazywał tytuł piosenki) i brazylijskiego funku.
Singiel został po raz pierwszy zaprezentowany na imprezie w Monako, podczas której Travis prezentował materiał ze swojego nadchodzącego projektu "UTOPIA". Utwór został oficjalnie zapowiedziany przez samego Travisa 19 lipca 2023 roku za pośrednictwem mediów społecznościowych. Travis Scott i Bad Bunny współpracowali ze sobą przy utworach: "Know No Better (Bad Bunny Remix)" i "Krippy Kush (Travis Scott Remix)". Scott i The Weeknd również współpracowali ze sobą wielokrotnie: "Pray 4 Love", "wonderful", "SKELETONS", "WAKE UP" oraz "Power Is Power". "K-POP" jest efektem pierwszej współpracy The Weeknd i Bad Bunny.
Jeszcze przed oficjalnym wydaniem utwór "K-POP" budził liczne kontrowersje, szczególnie wśród fanów tytułowego gatunku. Większość członków fandomów k-popowych artystów zgodnie stwierdziła, że tytuł singla Scotta jest jedynie słabym chwytem marketingowym, który ma zachęcić większą ilość odbiorców do jej odsłuchania. Inni twierdzili także, że piosenka nie ma nic wspólnego z k-popem, tekst nie niesie sobą przesłania tytułowego gatunku, a głównym celem Scotta, The Weeknda i Bad Bunny było jedynie zyskanie rozgłosu i wykorzystanie popularności gatunku.