wip bros
"CHOLERNY HAJS" to utwór będący efektem współpracy trójki youtuberów, znanych jako wip bros z piosenkarzem i autorem tekstów Stachursky'm. Piosenka ma na celu zwrócić uwagę słuchacza na to jak konsumpcjonizm i ogólnie kultura pieniądza wpływa na życie człowieka i przypomnieć, że relacje międzyludzkie są ważniejsze od dóbr materialnych.
Singlowi "CHOLERNY HAJS" towarzyszy wyzwanie na platformie TikTok, zainicjowane przezwip bros i Jacka Stachursky’ego - #Cholernyhajs, które polega na nagraniu video, w której uczestnicy udowadniają odbiorcom, że najważniejszy w życiu człowieka nie powinien być hajs, przepych, blichtr, a relacje międzyludzkie - miłość, dobro i życzliwość.
Odwołując się do piosenki i jej przesłania wip boys stwierdzili: "(...) Gdy tworzyliśmy tę piosenkę, to nie stały za tym tak naprawdę wielkie idee. Jeśli chodzi o miejsce hajsu w naszym życiu, to nie odnotowałbym tu żadnych gwałtownych rewolucji bądź olśniewających refleksji. Pieniądze nigdy nie były dla nas wartością nadrzędną, a nasza pierwsza piosenka, 'Siano Hajs' z 2018 roku, była właśnie próbą wyśmiania życia obudowanego markami czy kosztownymi gadżetami po to, aby zdobyć akceptację i szacunek społeczeństwa."